Wszyscy uczniowie z grupy muszą mieć udział w tworzeniu projektu oraz w jego prezentacji.
Elementy szczególnie oceniane:
- zawartość merytoryczna
- styl i ortografia (podstawa!)
- przejrzystość, ciekawość
- estetyka
Wymagania
|
Podstawowe
(1 pkt) |
Rozszerzające
(2 pkt)
|
Dopełniające
(3 pkt) |
Wykraczające (4 pkt)
|
Interpretacja i opracowanie tematu
|
Interpretacja nieoryginalna, mało zawartych informacji
|
Projekt zawiera istotne informacje
|
Projekt zawiera dużo informacji, które tworzą logiczną całość
|
Projekt zawiera bardzo dużo ciekawych informacji podanych w przystępny i interesujący sposób
|
Estetyka wykonania, styl i forma prezentacji
|
Praca wykonana mało estetycznie, brak przygotowania do prezentacji
|
Praca wykonana poprawnie, nie budząca zastrzeżeń prezentacja
|
Praca wykonana starannie i pomysłowo, prezentacja ciekawa, bardzo mało pomyłek
|
Praca wykonana wzorowo, prezentacja ciekawa i zawierająca dodatkowe informacje, pewność siebie i zaangażowanie całej grupy
|
Umiejętność współpracy w grupie
|
Zła współpraca
|
Praca w większości indywidualna
|
Dobra współpraca
|
Znakomita współpraca
|
Ilość włożonej pracy
|
Bardzo mało włożonej pracy
|
Widoczna w efektach praca
|
Dużo włożonej pracy
|
Zaskakujące zaangażowanie i ilość włożonej pracy wszystkich członków grupy
|
Punkty
|
Ocena
|
<4 | Niedostateczna |
4-7 | Dopuszczająca |
8-10 | Dostateczna |
11-12 | Dobra |
13-14 | Bardzo Dobra |
15-16 | Celująca |